Erittäin hyvät uutiset: kolme päivää sitten kävin aamulla puntarissa: 60,7kg. JEE!!!!!

Erittäin huonot uutiset: oon syönyt viimeiset kolme päivää kuin en saisi ruokaa koko seuraavaan vuoteen. Olen lihonnut varmaan kilon. Enkä edes leiki. Koko ajan on melkeen ollu huono olo ku oon syöny niin paljon. Enkä oo liikkunu metriäkään mihinkään suuntaan. Ihan kuin jouluna.

Eli alkupisteessä todennäköisesti ollaan. :D Vitun järkeä tässä hommassa.

Joka tapauksessa, tässä nyt ollaan, ja huomisesta lähtien alkaa uusi elämä, uusi laihdutuskuuri.

-500kcal päivässä huomisesta lähtien vähintään. Eikä tässä hommassa tulla tuntemaan sitten sääliä.

Näytän taas ihan possulta. Sen verran paskaa oon sisääni vetänyt. 1000kcal saan syödä ellen liiku.

Ainaki pitäis olla helppo tän syöminkikauden jälkeen olla syömättä, eiks niin? Nyt elimistö on niin tupattu täyteen tavaraa, että se kykenee olla hetken ilmanki, eiks niin? Toivottavasti niin.

Kasviksia, (sokeroimattomia) maitotuotteita, pähkinöitä, hapankorppuja....

Kyllä tämä tästä taas. Oon nyt höllänny, tai itse asiassa päästäny sisäisen apinani vapaaksi, ja se on tehnyt mitä huvittaa, mutta nyt on otettava ruori taas järjen käteen, ja syötävä harkiten.

Vitsi: Milloin laihdutuskuurit aina aloitetaan? -HUOMENNA !!